In ocasion de Zornade europeane des Lenghis, il Circul Culturâl e Ricreatîf Nuovi Orizzonti dai Riçs, al à il plasê di dedicâ une serade ae presentazion dal libri Cjalant il Friûl, Pinsiirs e opinions sui luucs comuns de lenghe furlane publicât de cjase editore Forum, li che diviersis personis dal mont culturâl furlan a rispuindin a domandis che a nassin dai stereotips plui comuns su la lenghe furlane. Chest argoment si insuaze ad implen intal teme plui larc dal plurilinguisim, sburtât a fuart a de Union Europeane che di dîs agns incà i à dedicât une zornade: i 26 di Setembar.
Ae serade a cjaparan part lis curadoris dal libri, Priscilla De Agostini e Silvana Schiavi Fachin, e cualchidune des personalitâts intervistadis pe realizazion de opare: Adriano Ceschia e Lorenzo Fabbro.
Us invidìn a partecipâ ae serade par resonâ insiemi sul valôr e su la utilitât dal furlan intun contest plurilengâl, tant che il nestri.
La serade si davuelzarà ai 27 di Setembar, des 20.30 li dal Circul Nuovi Orizzonti in Vie Brescia n.3, ai Riçs - Udin.
Si jentre dibant.
In occasione della Giornata Europea delle Lingue, il Circolo Culturale e Ricreativo Nuovi Orizzonti dei Rizzi ha il piacere di dedicare una serata alla presentazione del libro Sguardi sul Friuli, pensieri e opinioni attorno ai luoghi comuni della lingua friulana, pubblicato dalla casa editrice Forum, in cui diverse persone del panorama culturale friulano rispondono a domande che nascono dagli stereotipi più comuni sulla lingua friulana. Questo argomento si inserisce in quello più ampio del plurilinguismo, promosso dall'Unione Europea da 10 anni attraverso una giornata ad esso dedicata: il 26 settembre.
Alla serata parteciperanno le curatrici dell'opera, Priscilla De Agostini e Silvana Schiavi Fachin, e alcune delle personalità intervistate per la realizzazione del volume: Adriano Ceschia e Lorenzo Fabbro.
Vi invitiamo a partecipare alla serata per riflettere assieme sul valore e sull'utilità del friulano in un contesto plurilingue qual'è in nostro.
La serata si terrà il 27 Settembre, a partire dalle 20.30 presso la sede del Circolo Nuovi Orizzonti, in Via Brescia n.3, ai Rizzi - Udine.
Ingresso libero.
|